Halaman

Sabtu, 27 Julai 2013

Konvo Dak2 kemahiran PSSCM Kedah di N9...

Apo kono ejang ,
temenong ajo,
orag ke bulan ,
ekau dimano...
melalut dah aku ni....
meh nak cite cikit jalan2 negoi sembilan...
aku g naik keta..tapi jumpa di n9...
ni aktiviti dia...
konvo dan mensyarat agung perwakilan PSSCM
banyak kenangan...
Tahniah kepada yang berjaya...
4org dapat kepujian...
2 putera dan 2 puteri..
teringat masa zaman aku dulu konvo kat perlis UNIMAP..
dah la tumpang bas org ...tapi nasib boleh konvo...kenagan 2...tapi gambar xda nak share..tapi..
ni gambar yang ambik konvo sekali..tp gambar demo..
ok...ni kenangan..back pada cerita n9...
dalam perjalanan pergi.
segak bergaya..laksana panglima melayu..Abg Man (Penyelia Psscm Uitm Kedah)
nak p meting...abg man ngn abg jalil..
time nak balik...tapi..time ni bas rosak...jadi bersantai la dulu kat RNR Seremban..
sampai sini kot aku cita tentang negeri sembilan..
salam tahniah kepada yang berjaya...
kepada Adik kelas K20 keatas....
semoga dapat melalui dan merasai nikmat konvo...
Assalam...nanti aku cita bab lain pula...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan