Halaman

Rabu, 15 Mei 2013

Ubat Kurus....

Ubat Kurus.....

Sekarang banyak kita dengar produk kecantikan..terutama untuk menurunkan berat badan....aku ada terbaca artikel mengenai masalah berat badan dalam menghalang kerjaya seseorang...banyak produk dipasaran yang aku tenngok...mcm2 ada...ni antara yang famous...harga dia..toksah dok kata la 100 lebih la.....tapi belum tentu berkesan.....betoi dak...

   

ni aku nak share ,salah satu produk yang aku ambik nak maintain badan....Alhamdulillah dah turun 7Kg...
aku trai baru 1 bulan lebih...sebelum trai aku wat la sedikit kajian bahan2 dia...takut gak bab2 nak try product mcm ni...tapi produk yang aku ni berkesan sebab dia blog kuantiti makanan kita dan badan kita akan berpeluh banyak..jadi solution dia minum ayaq(air) kena bnyak la at least 3L per day..ni dia produk aku gune...Figure Up..ambik sebiji satu hari sebelum sarapan..harga x mahai..murah ja..RM 75 per botoi...


***Peringatan.....sebelum mencube mana2 produk kecantikan..buat kajian dulu..takut2 ada site effect la..ok kalau nak try product ni..boleh msj aku kat FB aku shuk_speed@yahoo.com.my xpun pm kat komen blog aku ni pun boleh...selamat mencuba.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan