Halaman

Khamis, 7 Mac 2013

Gunung Jerai Kedah

.....Naik Gunung...
.....Aku nak promote sikit negeri kelahiran aku.....
.....Sebulan yang lalu dalam 19 Januari 2013...setelah 9 tahun xnaik gunung jerai...
....last aku naik masa lepas SPM 2004....
......Aku nak habaq ,banyk dah berubah...dah bertambah cantik...
....macam2 ada...sebenarnya aku naik gunung ni pun.. 
...sb ada program Kembara Panglima Gunung Jerai Anjuran PSSCM UiTM KEDAH..


ni pemandangan dari puncak....laut tu...

ni taman bunga..

....ni pemandangan resort atas puncak gunung jerai...harga anak tempatan RM150...
....untung aku org kedah..org luar RM200 kot..

tengah menghayati permandangan di pagi hari...

....ni adik2 PSSCM UiTM sebelum mendaki...aku xmendaki....naik keta je...


...ni suasana dikala malam hari....tapak perkemahan....1 tapak RM10 kot...kalau xsilap....

ni aku la..dah nak balik...


......sekian.....salah satu tempat yang menarik di negeri kedah.....
..Gunung Jerai..

Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...

1 ulasan: